איך מודדים את צפיפות החומר

צריכים ליצור מודל? לא יודעים מאיזה חומר לייצר אותו?

בכדי ליצור מודל איכותי באמצעות טכנולוגיית תלת ממד, אתם צריכים לבצע בדיקת צפיפות חומר ולקבל נתונים לקבל גמישות החומר והחוזק שלנו על מנת להעביר אותו בסופו של תהליך לייצור תעשייתי בכמויות גדולות. בחירת חומר הגלם לייצור של המודל הוא קריטי לשלבי הייצור שלו וחשוב לעשות זאת בתהליך מדויק ומתוכנן היטב. היום ניתן לייצר מודלים באמצעות מדפסות תלת ממד מתקדמות ולבצע את בדיקת החומר המתאים לפני תהליך הייצור. בנוסף לכך, ניתן לבנות אבות טיפוס ולקבל החלטות נוספות לגבי שימוש בחומרי גלם מסוימים במטרה להביא לשיפור איכות המוצר שלכם.

בחירת רמת הגמישות של המוצר

בהדפסה באמצעות טכנולוגיית תלת מימד, רמת הגמישות של הרכיבים המודפסים נקבעת על פי חומר הגלם המשמש להדפסה וניתן לבחור את החומר מתוך מגוון חומרים המשמשים להדפסה. ניתן ליצור רכיבים קשיחים או גמישים על ידי שימוש בחומרי גלם מסוימים או תרכובות שונות. האיכות והביצועים של המוצר המוגמר מושפעות ישירות מהחומרים המשמשים, לרבות מידת הגמישות או הקשיחות. בנוסף לכך, ישנה השפעה גם על הצבע וצפיפות החומר ואף לרמת האיטום והמוליכות החשמלית כאשר מדובר על מוצרים מתכתיים.

סוגי חומרים להדפסה במדפסת D3

ניתן לחלק את החומרים הזמינים להדפסת תלת ממד ל-3 קטגוריות עיקריות: FDM Thermoplastics המבוססים על חומרי גלם פולימריים המיועדים לרכיבים קשיחים עם יציבות גבוהה. חומרי Polyjet המבוססים על פוטופולימרים המקנים מראה ריאלסטי למוצר שלכם וחומרי SLS המגיעים בצורת אבקה ומיושמים באמצעות קרני לייזר, עם אפשרות להשתמש בניילון המבוסס על פוליאמיד 12 המתאים במיוחד ליישומים תעשייתיים. מגוון החומרים לשימוש במדפסות תלת ממד, מאפשר לכם ליצור אובייקטים שונים עם עמידות וגמישות בהתאמה אישית וליצור מוצר שלם ואיכותי על פי מפרט ממוחשב ומתוכנן היטב, במטרה למנוע ככל הניתן תקלות ביצירת המוצר המוגמר.

בדיקת צפיפות חומר בתהליך ייצור

לביצוע בדיקת צפיפות חומר גלם בתהליכי ייצור של מודלים, צרו קשר עם חברת כ.מ.י סחר לתעשיות האלקטרוניקה בע”מ המתמחה בהדפסה של מודלים במדפסות תלת ממד משוכללות וחדישות. החברה פועלת בתחום ייבוא ותפעול מכונות תעשייתיות מתקדמות כבר למעלה מ-30 שנה ברציפות ויכולה לסייע לכם ליצור מודל מושלם על פי המטרות שלכם.

Call Now Button