מדפסות תלת מימד PLA

רוצים להדפיס בתלת ממד בצורה מקצועית? יש לנו פתרון!

בכל הנוגע להדפסה בתלת ממד חשוב להחזיק מדפסת אמינה וחומר גלם איכותי על מנת ליצור את המוצרים הטובים ביותר לעסק שלכם. בחירת חומר PLA היא בחירה פופולרית בשל הגמישות והיעדר הריח של החומר והאפשרות לבצע עיבוד קל למוצרים שונים. החומר מתאפיין בדיוק מרבי בעת ההדפסה ללא עיוות של החומר. בנוסף לכך, ניתן להשתמש בחומר ה-PLA במדפסות ללא משטח מחומם והוא יכול לשמש למספר סוגים של מדפסות. אם אתם מחפשים מדפסות תלת מימד PLA איכותיות, יש לכם אפשרות למצוא את המדפסות המתקדמות ביותר היום דרך חברה יבואנית ישראלית, המייבאת לישראל את מיטב המדפסות בטכנולוגיית תלת ממד.

מדפסת PLA D3 ידידותית לסביבה

PLA הוא פלסטיק העשוי מרכיבים צמחיים כמו תירס, תפוחי אדמה או סוכר סלק ולכן הוא גם נחשב לידידותי יותר לסביבה מאשר חומרי גלם אחרים כמו ABS המבוסס על תוצרי נפט. בעוד PLA חזק ונוקשה יותר מ-ABS, זה מאתגר יותר להדפיס חלקים שלובים מורכבים ומפרקים בשל טמפרטורת ההיתוך הנמוכה שלו, שעלולה לגרום לנפילה והתעוותות טמפרטורה גבוהה. יש לדעת איך לעבוד איתו למצוא את הטמפרטורה הנכונה לתהליך הייצור שלכם. היתרון הגדול של חומר ה-PLA בא לידי ביטוי במראה השקוף והמבריק שלו המאפשר לצבוע את המוצר המוגמר עם דרגות שונות של שקיפות. מדפסת PLA D3 מאפשר לכם לעבוד עם מגוון צבעים וכיום ניתן לראות את מדפסות ה-PLA גם בבתי ספר ואצל חובבים המעוניינים לייצר מוצרים פשוטים וקלים לייצור.

מדפסת ABS D3 לעומת PLA

חומר ה-ABS נמצא בשימוש רב גם כן בטכנולוגיית התלת ממד למדפסות והוא מביא איתו יתרונות אחרים מחומר ה-PLA. מדפסת ABS D3 יכולה לבצע מגוון עבודות ייצור עם גמישות וחוזק מרביים ואפשרות להשתמש בתהליכי ייצור מתקדמים. בשונה מחומר ה-PLA, כאן נדרש משטח הדפסה מחומם ולכן לא כל מדפסת PLA יכולה לשמש גם להדפסה של מוצרי מחומר ABS. התוצר המוגמר עם חומר ABS עמיד בצורה יעילה בטמפרטורות גבוהות וניתן להשתמש בו לייצור מוצרים תעשייתיים.

מדפסות תלת מימד PLA איכותיות

להזמנה טלפונית של מדפסות תלת מימד PLA או מדפסות ABS, צרו קשר עם חברת כ.מ.י סחר לתעשיות האלקטרוניקה בע”מ המייבאת לישראל מגוון רחב של מדפסות בטכנולוגיית תלת ממד מהחדישות ביותר הקיימות היום.

Call Now Button