מה העלות של מדפסת תלת מימד

רוצים לדעת מה המחיר למדפסות D3? אתם במקום הנכון!

ייצור של מוצרים ואבות טיפוס מומלץ לעשות עם מדפסות תלת ממד מתקדמות, המאפשרות ליצור מוצרים ייחודיים באמצעות מודלים ממוחשבים. תהליך הייצור הוא קצר ויעיל יותר ומאפשר לכם ליצור מספר בלתי מוגבל של אבות טיפוס בטווח זמנים קצר יחסית לעומת כל שיטת ייצור אחרת. בכדי למצוא את המחיר הטוב ביותר למדפסת D3, כדאי לכם לפנות לחברה יבואנית המספקת לכם את המוצר ישירות מהיצרן וללא עלויות תיווך של צד שלישי. יבואן מדפסת D3 יכול להציע לכם מגוון גדול של מדפסות מהיצרנים הגדולים ביותר ולספק לכם אותם עם חומרי גלם איכותיים לייצור מוצרים פולימריים ומתכתיים. בנוסף לכך, יבואן מדפסת D3 יכול לספק לכם גם חלקי חילוף מקוריים ושירותי תמיכה מרחוק ושירותי מעבדה.

קנייה מיבוא מדפסות תלת מימד

המחיר של מדפסות תלת ממד מהדגמים המתקדמים ביותר נקבע על פי מספר פרמטרים עיקריים כמו סוג המדפסת (חומרים פולימריים או מתכות) וגודל המדפסת. המבחר הגדול המוצא לכם מיבוא מדפסות תלת מימד, מגדיל גם את טווח המחירים וכך ניתן למצוא את מדפסת התלת ממד המתאימה ביותר לתקציב שלכם. בנוסף לכך, חומרי הגלם לייצור המשפיעים בצורה משמעותית על עלויות ייצור המוצרים ואבות טיפוס, גם הם מוצעים לכם בטווח מחירים רחב דרך חברה יבואנית היכולה להציע לכם מגוון גדול של חומרי גלם פולימריים ואבקות מתכת ייחודיות למדפסות תלת ממד.

הגדרת צרכים עסקיים והתאמת המדפסת

לפני שאתם בוחרים את המדפסת הזולה ביותר, קודם כל חשוב להגדיר מה הצרכים העסקיים שלכם בשימוש במדפסות בטכנולוגיית תלת ממד. ישנן מספר שאלות שכדאי לשאול את עצמכם כמו אילו חומרי גלם נדרשים לכם לייצור ומה הגודל של המודלים המיועדים לייצור. ישנם אלמנטים נוספים שאפשר להתייחס אליהם כמו מגוון הצבעים הנדרשים לכם לייצור וזמן ההדפסה. תדרשו לבחור בין 2 שיטות הדפסה עיקריות – FFF או SLA הנחשבות לפופולריות ביותר היום בתחום מדפסות התלת ממד.

יבואן מדפסת D3 מהטובים בישראל

לקבלת פרטים נוספים על שירותי יבואן מדפסת D3 והצעת מחיר למדפסת הנדרשת לכם, התקשרו למספר הטלפון של חברת כ.מ.י סחר לתעשיות האלקטרוניקה בע”מ המופיע באתר ותוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי למדפסות הרצויות לכם.

Call Now Button